Overal om ons heen is kleur, maar wat is de betekenis van sommige kleuren en hoe kan kleur een belangrijke rol spelen in branding en design, in deze blog leggen we je dit uit. Ben jij benieuwd geworden? Lees dan snel de blog!
In deze blog leggen wij je uit wat een customer journey nou eigenlijk is, hoe je hier het beste op in kan spelen en waarom het handig is dat je hier een duidelijk beeld van hebt. Ben je hiernaar benieuwd, lees dan snel deze blog!
Een nieuwsbrief maken is iets waar (bijna) elk bedrijf zich wel mee bezighoudt. Maar er wordt lang niet altijd evenveel aandacht aan besteed. Lees hier hoe je een goede nieuwsbrief kan maken!
Een goede Google advertentie vergt wat oefening, met deze 5 tips heb jij zometeen een winstgevende Google advertentie staan!
Het is zonde om conversie killers op je website te hebben zonder dat je dit door hebt. Conversie killers ondermijnen namelijk de conversieratio en zorgen ervoor dat bezoekers de website eerder verlaten.
Iedereen met een website krijgt te maken met SEO optimalisatie, dit is de manier om veel bereik te creëren voor je bedrijf. Hoe hoger je in Google staat, hoe sneller je bezoekers je vertrouwen en overgaan tot conversie. Wij geven je 15 tips om je SEO te verbeteren.
A/B testen is een belangrijk onderdeel binnen online marketing. Door A/B testen te doen, kun je zien dat kleine veranderingen op je website een grote impact maken en kunnen leiden tot meer conversie.
ChatGPT inzetten voor SEO? Het kan, maar er zijn wel een aantal dingen waar je rekening mee moet houden. In dit blogbericht gaan we dieper in op het gebruik van ChatGPT!
Wij leggen je uit hoe je in 5 stappen een effectieve online marketing strategie neerzet en waarom het zo belangrijks is om er één te hebben.
Neuromarketing is een handige tool die marketeers kunnen gebruiken om beter met hun doelgroep te communiceren. In deze blog leg ik je uit wat neuromarketing precies is en hoe je dit kan inzetten op je website om de conversie te verhogen.